3يونيو

I am MICROSOFT

بيقوله ايه اللي رماك على ميكروسوفت يا ابني رد عليه و قاله

اللي أميكروسوف منه يا ابويا

خبر على اد ما هو حلو على اد ما هو مش حلو بس ماشي

مؤخراً و بعد نزاع طال سنيتن أخيراً اتفقت مع السنتر اللي كنت واخد فيه ال

MCAD

و مكملتهاش

اتفقنا على اني هاخدها لوحدي 🙂

لمدة ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

230ساعة

يعني الموضوع هيعمله بتاع

3.8 شهر

يعني 5 ايام في الاسبوع و كل يوم 3 ساعات ناهيك عن المشوار نفسه

بس الحمد لله خير اهه بدل ما كانت الفلوس مرميه على الأرض كدا

دا الجانب السار إن الفلوس مش هتضيع

الجانب اللي مش سار بأه ان الموضوع دا هيقوف عندي شوية حاجات كتيييييييير

أوي 4 شهور و انا أوف من الحياة خالص

ولا الله أعلم يمكن اعرف اواصل بس أكيد ههنج من اوقت للتاني

و هكون محتاج لـ

Low Level Format

بس إن شاء الله تكون مفيدة و ابقى راجل معتمد 🙂

😀

و ديه بعض البيانات عن الدورة اللي انا مسجل فيها

Microsoft Certified Application Developer

طبعاُ الغنية عن التعريف و هي شهاادة معتمدة من شركة ميكروسوفت تعني أن حاملها
هو شخص معتمد يقوم بتطوير البرمجيات باستخدام ادوات ميكروسوفت المتعددة مثل
VB.Net  , C# .Net  ,......etc

شارك التدوينة !

عن Mr.Xprt

4 تعليقات

  1. ربننا يوفقك
    ولو انها ميكروسوفت بس ان شاء الله متكتفيش بيها وتكون مجرد بدايه

  2. هي برده مش حاجه صغيرة

    وتستحق الاهتمام

    ربنا يسهل بس و اخلص من ال 4 شهور الأول

    شكراً على المرور

  3. يا ميكروسوفاتك ….
    بعد كده الواحد مش هيعرف يتكلم معاك هتبقى رااجل معتمد بأه
    MCAD يلى ربنا يوفقك وعلى رأي المثل اللي بيقول ….ناس وصلت لل
    icdlوناس تانيه لسه مخدتش ال

  4. 😀

    و الله كله محصل بعضه

    وعلى راي المثل

    من الـ
    ICDL
    للـ
    MCAD

    ياقلبي لا تحزن

    😀

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*

© Copyright 2014, All Rights Reserved