30سبتمبر

عيد سعيد

كل عام و انتم بخير بحلول عيد الفطر المبارك

أعادة الله علينا و عليكم و على الدنيا كلها بالخير و اليمن و البركات

شارك التدوينة !

عن Mr.Xprt

7 تعليقات

  1. عيد سعيد علينا وعليك

  2. كل سنه وانت طيب
    وعيد سعيد ، وعمر مديد ، ولبس جديد

  3. وانتم طيبين يارب

  4. كل سنة وانت طيب يا Mr.Xprt

    والأمة الاسلامية كلها بخير

  5. بس خلي بالك ان عديتي موصلتنيش لغاية دلوقتي

  6. marmar بتقولي ان عيديتك موصلتلكيش ؟؟
    ازاي ؟؟
    إذا كان أنا خدت عيديه منو انتي اللي هو اخته وعيشين في بيت واحد ميدكيش عيديه لا بجد ملكيش حق تسكتي عن الأهانه دي ..
    انا مش فضوليه ولا حاجه علشان دخلت في الموضوع ده … بس انا شفت الظلم بعيني
    فقلت لازم اطالب بالحق.. واهدي طبعا النفوس
    علشان كدا لازم يا مستر تدي marmar عيديه

  7. عارفه المثل اللي بيقول

    ياداخل بين البصلة و قشرتها مينوبك إلا …………………

    ههههههههههههههههه

    كل سنة و انتوا طيبين

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*

© Copyright 2014, All Rights Reserved